- MEDIA Economics : Theory and Practice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Altele: Alexander, Alison Altele: Owers, James Altele: Carveth, Rod Responsabilitate: Edited: Alison Alexander, James Owers, Rod Carveth Editura: Lawrence Erlbaum Associates Locul publicării: New Jersey Anul Ediției: 1998 ISBN: 0-8058-1842-1 Ediţie: Second Edition Descriere: XII; 304 p.: tab. Note: Index p. 297-304. Limba: Engleză Serie: Lea's Communication Series Subiect: economie. doctrine economice. economişti Subiect: mass media Clasificare: 659.3:330=111 Clasificare: 082.1 Lea's Communication Series
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
605541
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/M54
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică