- MARKETING : Manual pentru cercetarea pieţelor de export ^
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor colectiv: Centrul de Comerţ Internaţional UNCTAD Autor colectiv secundar: GATT Responsabilitate: Centrul de Comerţ Internaţional UNCTAD/ G.A.T.T. Editura: Asociaţia Română de Marketing AROMAR Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1992 Descriere: 192 p. : fig. : tab. Limba: Română Subiect: marketing internaţional Subiect: export Clasificare: 339.138 Clasificare: 339.13.017 Clasificare: 658.8
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
456994
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III14462
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică