- Promovarea în marketingul internaţional : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Sasu, Constantin Responsabilitate: Constantin Sasu Note: Reclama în marketingul internaţional (obiectivele reclamei ; clasificarea formelor de reclamă ; bariere în calea reclamei internaţionale ; strategii de reclamă internaţională ; selectarea mediilor de reclamă ; tariful pentru reclamă ; agenţia de reclamă) Note: Vânzările personale în marketingul internaţional (categorii de vânzări personale internaţionale ; selectarea personalului internaţional ; instruirea personalului ; compensarea personalului) Note: Promovarea vânzărilor în marketingul internaţional (promovarea industrială) Note: Relaţiile publice în marketingul internaţional (megamarketingul) Note: Publicitatea internaţională Note: Târgurile şi expoziţiile internaţionale Note: Marketingul direct internaţional (poşta directă ; vânzarea din uşă în uşă ; telemarketingul ; Internetul) Note: Sponsorizarea în marketingul internaţional Limba: Română În: Marketing internaţional/ Constantin Sasu. Iaşi, 2005. p. 245-286 Subiect: comerţ electronic Subiect: Internet. Pagini web Subiect: marketing direct Subiect: marketing internaţional Subiect: personal Subiect: promovare. promoţie (publicitate) Subiect: reclamă Subiect: relaţii publice Subiect: sponsorizare Subiect: târg. expoziţie
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică