Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Politica de produs : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Pop, Nicolae Alexandru
    Responsabilitate: Nicolae Al. Pop
    Note: Atribuţii şi domenii decizionale în politica de produs (obiectivele şi sarcinile politicii de produs ; conţinutul politicii de produs ; alcătuirea gamei de fabricaţie şi politica sortimentală ; politica de service şi garanţie)
    Note: Semnificaţii ale produsului în optica de marketing (definirea conceptuală a produsului ; definirea operaţională a produsului ; conceptul de noutate şi gradualitatea acestuia)
    Note: Gama de produse (dimensiunile gamei de produse ; poziţionarea produselor în cadrul gamei)
    Note: Conducerea procesului inovaţiei de produs (procesul de creaţie a noilor produse : căutarea de noi produse, selecţia ideilor de produse noi, modelarea tehnică şi de piaţă a produsului, testarea noilor produse)
    Note: Lansarea produselor noi pe piaţă (elementele procesului de lansare ; controlul lansării noilor produse ; urmărirea comportării produselor în consum)
    Note: Alternative strategice în politica de produs
    Limba: Română
    În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002. p. 329-374
    Subiect: marketing
    Subiect: politică de produs
    Subiect: produs (ec.)
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola