- Organizarea şi planificarea marketingului firmei : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Morozan, Cristian Autor alternativ: Iordache, Carmen Responsabilitate: Dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Cristian Morozan, dr. Carmen Iordache Note: Necesitatea organizării şi planificării în marketing Note: Organizarea activităţii de marketing Note: Planificarea în marketing Note: Programul de marketing Note: Auditul în marketing Limba: Română În: MARKETING/ Dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Cristian Morozan, dr. Carmen Iordache. Piteşti, 2006. p. 204-238 Subiect: audit Subiect: marketing Subiect: organizarea întreprinderilor Subiect: planificare strategică Subiect: program de marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică