Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Microscopia argumentării publicitare : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Adam, Jean-Michel
    Autor alternativ: Bonhomme, Marc
    Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
    Note: Descoperirea lumilor : exemplul lui DACĂ cu sens ipotetic (diversitatea folosirilor lui DACĂ cu sens ipotetic ; un operator al construirii lumilor ; "şi dacă i-am lăsa pe copii să refacă lumea ?")
    Note: Creativitatea lexicală şi publicitatea : o altă limbă în cadrul limbii ? (o mare creativitate lexicală ; de la cuvântul-valiză la text - o campanie Perrier ; OMO Micro - inventarea unui limbaj al animalelor)
    Note: Creativitatea semantico-sintactică a sloganurilor destinate locuinţelor secundare (structura profundă a textului scriptic ; refuncţionalizările cazuale ale enunţurilor ; refuncţionalizările secvenţiale ale textelor scriptice ; valorificarea produsului prin intermediul cadrului ; valorificarea clientului prin intermediul achiziţiei făcute de acesta)
    Limba: Română
    În: Argumentarea publicitară/ Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme. Iaşi, 2005. p. 217-252
    Subiect: publicitate
    Subiect: reclamă
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola