- Cercul de calitate : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Emilian, Radu Autor alternativ: State, Olimpia Autor alternativ: Ţigu, Gabriela Autor alternativ: Ţuclea, Claudia Responsabilitate: Radu Emilian, Olimpia State, Gabriela Ţigu, Claudia Ţuclea Note: Scopurile introducerii cercurilor de calitate Note: Originea şi evoluţia mondială a cercurilor de calitate Note: Structura cercului de calitate şi metodologia implementării lui Note: Tendinţele în domeniul cercului de calitate Limba: Română În: CONDUCEREA resurselor umane ^/ Radu Emilian, Olimpia State, Gabriela Ţigu, Claudia Ţuclea. Bucureşti, 1999. p. 285-293 Subiect: grup de muncă Subiect: management Subiect: resurse umane
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică