- Revised Customer Satisfaction : The Other Half of Your Job
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Scott, Dru Responsabilitate: Dru Scott Editura: Crisp Publications Locul publicării: California Anul Ediției: 1991 ISBN: 1-56052-084-1 Descriere: IV; 112 p. : il. Limba: Engleză Serie: A Fifty-Minute-TM Series Book Subiect: client. relaţii cu clienţii Subiect: organizare Clasificare: 659.4=111 Clasificare: 658=111 Clasificare: 082.1 A Fifty-Minute-TM Series Book
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
603887
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/S38
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică