Catalogul Colectiv al Județului Brăila

segmentarea pieţei

Subiect Tematic: segmentarea pieţei
Lucrări: 1 lucrari in 8 publicatii in 2 limbi
Mediul politic şi de marketing : [Capitol] de: Pripp, Cristina (Text tipărit)
Ţinta activităţii publicitare de: Onete, Bogdan (Text tipărit)
Finding Target Market Opportunities with Market Segmentation [Capitol] de: Perreault, William D.; McCarthy, Jerome E. (Text tipărit)
Marketing Opportunity Analysis : [Capitol] de: Boyd, Harper W.; Walker, Orville C.; Larréché, Jean-Claude (Text tipărit)
How to Segment Industrial Markets [Capitol] de: Moriarty, Rowland T.; Moriarty, Rowland T; Rangan, V. Kastury; Shapiro, Benson P (Text tipărit)
Market Segmentation and Positioning : [Capitol] de: Belch, George E.; Belch, Michael A. (Text tipărit)
Marketing dincolo de barierele culturale : [Capitol] de: Danciu, Victor; Puiu, Ovidiu (Text tipărit)
Vă rugăm să schimbaţi parola