programare
|
LDR | 00053nx j22000373 45 | |
---|---|---|
001 | 106938 | |
250 | $a programare |
Lucrări:
104 lucrari in 70 publicatii in 1 limbi
PROGRAMAREA în limbajele PASCAL şi TURBO PASCAL
de:
Bălănescu, Tudor; Gavrilă, Şerban; Georgescu, Horia, inform.
(Text tipărit)
Programare şi aplicaţii : Curs
de:
Mihnea, Georgeta; Tucsnak, Zenaida
(Text tipărit)
Programare în mod text : Aplicaţii Turbo C 2.0
de:
Nicolae, Marin A.; Nicolescu, Stelian
(Text tipărit)
Programarea matematică avansată : Teorie. Metode computaționale. Aplicații
de:
Andrei, Neculai
(Text tipărit)
3dsMAX6 : producţia de animaţii 3D de la concepţie la finalizare
de:
Fox, Barrett
(Text tipărit)
Metode de rezolvare a problemelor de programare neliniară
de:
Maruşciac, Ioan
(Text tipărit)
Programarea pătratică : introducere în programarea convexă
de:
Dragomirescu, Mihai, inform.; Maliţa, Mircea
(Text tipărit)
Analiza datelor cu Microsoft Excel
de:
Oleksik, Mihaela; Roșca, Liviu
(Text tipărit)
Programare şi baze de date
de:
Gherasim, Zenovic
(Text tipărit)
Doi elevi de la ”Bălcescu”, locul I la Competiția Java ”Programează în greenfoot”
de:
Nistor, Liliana
(Text tipărit)
Subiecte
calculatoare. informatizare
program de calculator, software
cinematografie
edituri brăilene
matematică. matematicieni
didactică
agricultură
profesor. învăţător. personal didactic
educaţia tinerilor
educaţia copiilor
învăţământ liceal
grafică digitală
bibliotecari (publicistică)
limbaj de programare
analiză matematică
manuale şcolare. culegeri
robotică. roboţi
inteligenţă artificială
informatică
programare
concursuri pentru elevi
elevi premiaţi. elevi artişti
tehnologia informaţiei (IT)
invenţie. inovaţie
învăţământ brăilean
cibernetică
metodologie
design
topografie
proiectare
topologie
Internet. Pagini web
depozit legal
învăţământ tehnic
licee brăilene
lansări de carte (reviste)
desene animate
educaţie tehnologică
proiect educaţional
premiu. medalie. distincţie. diplomă
industria petrolieră
elevi-olimpici brăileni. elevi cu performanţe
matematică
proiect de bibliotecă
bibliotecă (acţiuni)
probleme; exerciții; aplicații
cursuri
atelier (BJPI)
depozit legal local
Python 3 (limbaj de programare)
hackathon
bibliotecă (Brăila)