programare
|
LDR | 00053nx j22000373 45 | |
---|---|---|
001 | 106938 | |
250 | $a programare |
Lucrări:
106 lucrari in 76 publicatii in 2 limbi
CODE Kids - atelier de programare la Bibliotecă
de:
Nistor, Liliana
(Text tipărit)
Programarea numerică
de:
Iorga, Valeriu; Nicolescu, Cristina; Jora, Boris
(Text tipărit)
Programarea în limbajul C
de:
Goicea, Florin; Petrovici, Vasile
(Text tipărit)
Profesorul Traian Anghel a publicat al şaptelea volum
de:
Dosuleanu, Cristina
(Text tipărit)
Programarea în limbajul C/C++ pentru liceu
de:
Cerchez, Emanuela; Şerban, Marinel
(Text tipărit)
PROGRAMAREA în limbajul ADA
de:
Kaufmann, Iosif; Jurca, Ioan; Creţu, Vladimir; Petriu, Dorina
(Text tipărit)
Programarea asistată de calculator a maşinilor unelte
de:
Albu, Andrei; Morar, Liviu; Gruiţă, Dan; Jeican, Constantin
(Text tipărit)
Brăila Tech Sprint 2024, la a doua ediție
de:
Burlacu, Adriana
(Text tipărit)
Programare geometrică şi aplicaţii
de:
Maruşciac, Ioan
(Text tipărit)
PROGRAMAREA în limbajele PASCAL şi TURBO PASCAL : Limbajul TURBO PASCAL. Vol. 2
de:
Bălănescu, Tudor; Georgescu, Horia, inform.; Gavrilă, Şerban
(Text tipărit)
Subiecte
calculatoare. informatizare
program de calculator, software
cinematografie
edituri brăilene
matematică. matematicieni
didactică
agricultură
profesor. învăţător. personal didactic
educaţia tinerilor
educaţia copiilor
învăţământ liceal
grafică digitală
bibliotecari (publicistică)
limbaj de programare
analiză matematică
manuale şcolare. culegeri
robotică. roboţi
inteligenţă artificială
informatică
programare
concursuri pentru elevi
elevi premiaţi. elevi artişti
tehnologia informaţiei (IT)
invenţie. inovaţie
învăţământ brăilean
cibernetică
metodologie
design
topografie
proiectare
topologie
Internet. Pagini web
depozit legal
învăţământ tehnic
licee brăilene
lansări de carte (reviste)
concurs
desene animate
educaţie tehnologică
proiect educaţional
premiu. medalie. distincţie. diplomă
industria petrolieră
elevi-olimpici brăileni. elevi cu performanţe
matematică
proiect de bibliotecă
bibliotecă (acţiuni)
probleme; exerciții; aplicații
cursuri
atelier (BJPI)
depozit legal local
Python 3 (limbaj de programare)
hackathon
bibliotecă (Brăila)