Limba:
Română
English
Ajutor
Intră în cont
Catalogul Colectiv al Județului Brăila
înapoi
<html><head></head><body><table><tr><td colspan="2" bgcolor="#6699FF"></td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Date generale de prelucrare</b></font></nobr></td><td>20100622u a u1rumy50 ba </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Limba textului, sunetului, etc.</b></font></nobr></td><td>rum </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu propriu-zis</b></font></nobr></td><td>Proiectarea cercetărilor de marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Alte informaţii la titlu</b></font></nobr></td><td>Capitol </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Responsabilitate intelectuală primară</b></font></nobr></td><td>Alina Crețu </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Textul notei</b></font></nobr></td><td>Tipologie cercetărilor de marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Textul notei</b></font></nobr></td><td>Metodologia desfăşurării cercetărilor de marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Textul notei</b></font></nobr></td><td>Erori posibile care pot afecta rezultatele cercetării </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Identificatorul înregistrării bibliografice</b></font></nobr></td><td>34022 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Autor</b></font></nobr></td><td>Creţu, Alina </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Desemnarea generală a materialului</b></font></nobr></td><td>Carte tipărită </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Locul publicării</b></font></nobr></td><td>Bucureşti </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Data publicării</b></font></nobr></td><td>2004 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Prima mențiune de responsabilitate</b></font></nobr></td><td>Lect. univ. dr. Alina Creţu, prep. univ. drd. Elena Peptan </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Editura, distribuitorul, etc.</b></font></nobr></td><td>Editura ASE </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Descrierea fizică</b></font></nobr></td><td>220 p.: tab. </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Titlu</b></font></nobr></td><td>Elemente de analiză a datelor şi marketing mass-media </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Număr volum</b></font></nobr></td><td>p. 51-64 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>ISBN</b></font></nobr></td><td>973-594-327-1 </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>analiza datelor </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>cercetare de marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>economie. doctrine economice. economişti </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Vedetă intrare</b></font></nobr></td><td>marketing </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Nume</b></font></nobr></td><td>Creţu </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Parte a numelui</b></font></nobr></td><td>Alina </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Ţara</b></font></nobr></td><td>RO </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Agenţia</b></font></nobr></td><td>BJBR </td></tr><tr><td bgcolor="#F9F2DE"><nobr> <font color="#663300"><b>Data tranzacţiei</b></font></nobr></td><td>20100618 </td></tr></table></body></html>
Se procesează
...
Vă rugăm să schimbaţi parola