- Principiile marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Autor alternativ: Armstrong, Gary Traducător: Nistor, Smaranda Traducător: Crişan, Cosmin Responsabilitate: Philip Kotler, Gary Armstrong Responsabilitate secundară: traducere : Smaranda Nistor, Cosmin Crişan Editura: Teora Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 10: 1-59496-083-6 ISBN: 13: 978-1-59496-083-6 Ediţie: Ediţia a 4-a Descriere: 1042 p. : fig.; il. Note: Anexe p. 907-953 Note: Referinţe p. 954-999 Note: Glosar p. 1000-1018 Note: Index p. 1019-1042 Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
645200
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III20276
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică