- Marketingul în era digitală : O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Autor alternativ: Dipak, Jain Autor alternativ: Maesincee, Suvit Traducător: Criste, Dan Editor: Damian, Eugen Copertator: Munteanu, Daniel Responsabilitate: Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit Maesincee Responsabilitate secundară: traducere: Dan Criste
redactor: Eugen Damian
coperta: arh. Daniel MunteanuEditura: Meteor Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 Tipografie: S.C. "Lumina Tipo" ISBN: 978-973-728-366-5 Descriere: 198 p. Note: Note p. 173-186 Note: Index p. 186-197 Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
657125
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/K76
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică