- Marketingul bazat pe permisiune : transformă necunoscuţii în prieteni şi prietenii în clienţi
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Godin, Seth Autor secundar: Peppers, Don Traducător: Ivan, Paul Editor: Budui, Mihaela Editor: Enache, Iuliana Responsabilitate: Seth Godin Responsabilitate secundară: cuvânt înainte de Don Peppers
traducere : Paul Ivan
redactor : Mihaela Budui
editor : Iuliana EnacheEditura: Business Tech International Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 Tipografie: Fedprint ISBN: 973-8495-16-4 Descriere: 256 p. Note: Index p. 249-252 Limba: Română Subiect: marketing Subiect: studiu de caz Clasificare: 339.138
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
630694
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III19703
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
630695
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/G64
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
630696
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/G64
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică