- Marketing : Evoluţii - Experienţe - Dezvoltări conceptuale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Purcărea, Theodor Autor alternativ: Ioan-Franc, Valeriu Autor secundar: Demetrescu, Mihai C. Responsabilitate: Theodor Purcărea, Valeriu Ioan-Franc Responsabilitate secundară: cu un cuvânt înainte de prof.univ.dr. M.C. Demetrescu Editura: Expert Ed.Expert[distribuitor] Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2000 Tipografie: S.C. "Lumina Tipo" ISBN: 973-9282-83-0 Descriere: 230 p.: tab. Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
556441
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III17340
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
556442
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/P98
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
556444
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/P98
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Lucrări în relație
6 records Page 1 of 2
- 1
- 2
Tip |
|
---|---|
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică