- Manual de publicitate : Cele mai moderne tehnici, teorii și metode din domeniul publicității
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Russel, Thomas J. Autor alternativ: Lane, Ronald W. Traducător: Bălănescu, Dan Responsabilitate: J. Thomas Russel, W. Ronald Lane Responsabilitate secundară: traducere de Dan Bălănescu Editura: Teora Locul publicării: București Anul Ediției: 2002 ISBN: 973-20-0098-8 Descriere: 920 p.; 4 pl.il.color Limba: Română Subiect: publicitate Clasificare: 659(075)
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
570667
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III17868
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
570668
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/R95
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
570669
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/R95
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică