- Inovare şi succes : Strategii de marketing pentru produse noi
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Boier, Rodica A. Autor secundar: Demetrescu, Mihai C. Responsabilitate: Rodica A. Boier Responsabilitate secundară: Prefaţă de Mihai C. Demetrescu Editura: Sedcom Libris Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 1997 ISBN: 973-98187-4-9 Descriere: 252 p. : fig; tab. Note: Bibliografie generală p. 221-242 Limba: Română Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
515815
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III16564
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
515816
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/B65
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Lucrări în relație
1 records Page 1 of 1
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică