- GUERRILLA Seling : Arme şi tactici neconvenţionale pentru creşterea vânzărilor ^
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Gallagher, Bill Autor alternativ: Levinson, Jay Conrad Autor alternativ: Wilson, Orvel Ray Responsabilitate: Bill Gallagher, Orvel Ray Wilson şi Jay Conrad Levinson,... Editura: ASE World Enterprises Business Tech International Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: [1995] ISBN: 973-96587-6-8 Descriere: 256 p. Note: Jay Conrad Levinson, autorul cărţii "Guerrilla Marketing". Limba: Română Clasificare: 339.13.012.42 Clasificare: 330.342.172
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
480952
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA31699
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
480953
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339/G93
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică