Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • GUERRILLA Seling : Arme şi tactici neconvenţionale pentru creşterea vânzărilor ^
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Gallagher, Bill
    Autor alternativ: Levinson, Jay Conrad
    Autor alternativ: Wilson, Orvel Ray
    Responsabilitate: Bill Gallagher, Orvel Ray Wilson şi Jay Conrad Levinson,...
    Editura: ASE World Enterprises Business Tech International Press
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: [1995]
    ISBN: 973-96587-6-8
    Descriere: 256 p.
    Note: Jay Conrad Levinson, autorul cărţii "Guerrilla Marketing".
    Limba: Română
    Clasificare: 339.13.012.42
    Clasificare: 330.342.172
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
480952
Sala de Lectură
Nu se împrumută
Hârtie
IA31699
1.Normal
La raft
0
480953
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
339/G93
1.Normal
La raft
0
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola