- Guerrilla marketing online : 100 de arme necostisitoare, cu mare impact, folosite în Internet pentru obţinerea profiturilor şi a prosperităţii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Decei, Lia Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Responsabilitate secundară: traducere de Lia Decei Editura: Business Tech International Press Protalin Prodcom SRL[distribuitor] Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1999 ISBN: 973-98309-4-3 Descriere: 224 p. Limba: Română Clasificare: 339.138
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
522790
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
II19631
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
522791
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
522793
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
522794
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică