- Ghidul managerului de produs
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Gorchels, Linda Traducător: Duca, Emilian Traducător: Duca, Alina Editor: Florescu, Marian Responsabilitate: Linda Gorchels Responsabilitate secundară: traducere : dr. Emilian Duca, Alina Duca
redactor : Marian FlorescuEditura: Rosetti Educational Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 Tipografie: Universul ISBN: 10: 973-7881-21-4 ISBN: 13: 978-973-7881-21-2 Ediţie: Ediţia a 3-a Descriere: 391 p. : fig.; tab.+ 1 CD-ROM Note: Index p. 369-390 Note: Volumul este însoţit de un CD-ROM ce conţine exerciţii şi scheme Limba: Română Subiect: brand. branding Subiect: concurenţă Subiect: management Subiect: management de produs Subiect: plan de marketing Subiect: planificare strategică Subiect: produs (ec.) Clasificare: 65.012.4
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
628910
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III19590
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
628911
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
65/G70
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
628912
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
65/G70
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică