- Influencer marketing : Perspectiva utilizatorilor și a experților
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Mureșan, Larisa Responsabilitate: Larisa Mureșan Editura: Tritonic Books Locul publicării: București Anul Ediției: 2022 ISBN: 978-606-749-594-2 Descriere: 217 p. Note: Bibliografie p. 179-202. Note: Anexe cu chestionar și interviu p. 203-217. Limba: Română Serie: Comunicare. Media Subiect: publicitate online Subiect: comunicare socială Subiect: comunicare electronică Subiect: reţele de socializare Clasificare: 659:004.738.5 Clasificare: 339.138:004.738.5 Clasificare: 082.1 Comunicare. Media
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
766693
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/M96
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
766694
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/M96
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică