- Marketingul în structurile infodocumentare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Enache, Ionel Consultant ştiinţific: Regneală, Mircea Consultant ştiinţific: Tîrziman, Elena Responsabilitate: Ionel Enache Responsabilitate secundară: referenți: Prof. univ. dr. Mircea Regneală, Conf. univ. dr. Elena Tîrziman Editura: Editura Universităţii din Bucureşti Locul publicării: București Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-737-217-4 ISBN: 978-973-737-217-8 Descriere: 208 p. Note: Bibliografie p. 191-204 Limba: Română Subiect: donație (colecții BJPI) Subiect: marketing Subiect: marketing cultural Subiect: bibliotecă publică Clasificare: 339.138:027
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
763719
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
II24598
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică