- Social media influencerii și rolul lor publicitar
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Conducătorul grupului ştiinţific: Balaban, Delia Cristina Conducătorul grupului ştiinţific: Szambolics, Julia Responsabilitate: coordonatori: Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics Editura: Tritonic Books Locul publicării: București Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-749-538-6 Descriere: 250 p. Note: Bibliografie la sfârșitul capitolelor Limba: Română Serie: Comunicare. Media Subiect: comunicare Subiect: comunicare electronică Subiect: influenţare Subiect: publicitate online Subiect: psihosociologie Clasificare: 316.77:159.9 Clasificare: 659:004 Clasificare: 082.1 Comunicare. Media
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
762765
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA42056
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
762766
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
316/S65
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
762767
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
316/S65
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică