Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare : învățăm fonologic - program structurat de antrenament al conștiinței fonologice bazat pe dovezi științifice
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: David, Carmen
    Autor: Roșan, Adrian
    Ilustrator: Burcuș, Marina-Emilia
    Ilustrator: Ignat, Iulia
    Responsabilitate: Carmen David, Adrian Roșan
    Responsabilitate secundară: Ilustrații de Marina-Emilia Burcuș și Iulia Ignat
    Editura: Polirom
    Locul publicării: Iaşi
    Anul Ediției: 2019
    ISBN: 978-973-46-7816-7
    Descriere: 256 p.
    Limba: Română
    Serie: Psihologia copilului & Parenting
    Subiect: psihopedagogie
    Subiect: psihologia copilului
    Clasificare: 37.015.3
    Clasificare: 159.9
    Clasificare: 082.1 Psihologia copilului & Parenting
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
747598
Sala de Lectură
Nu se împrumută
Hârtie
III23260
1.Normal
La raft
0
747599
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
37/D22
1.Normal
La raft
0
747600
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
37/D22
1.Normal
La raft
0
Evaluări
  • Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
  • Recenzie
    de Neagu Rodica Roxana (Publicate 11/09/2019 09:23:14)

    Cartea „Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare. Învățăm FonoLogic – program structurat de antrenament al conștiinței fonologice bazat pe dovezi științifice” a apărut anul acesta, volumul fiind conceput și realizat de două cadre universitare, Carmen David și Adrian Roșan, de la Departamentul de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca. Fonologia este o competență importantă pentru citire despre care, în ciuda cercetărilor efectuate, nu se cunosc destul de multe lucruri, motiv pentru care lucrarea de față este cu atât mai valoroasă, cu cât își propune să aducă noi date și rezultate ale unor cercetări clinice privind „antrenarea conștiinței fonologice” la persoanele cu dislexie. Capitolele teoretice și tabelele sunt însoțite de fișe cu explicații amănunțite legate de punerea în practică și procedeul de lucru, ilustrațiile fiind realizate astfel încât să atragă atenția, iar personajele sunt cele care îi vor îndemna pe micuți să exerseze cu spor. „Lucrarea prezintă cele mai noi date din cercetările clinice și de psihologie educațională privind antrenarea conștiinței fonologice la persoanele cu dislexie, reflectând în mod pragmatic tradiția de cercetare și inovare a școlii clujene de psihopedagogie specială. Acest program de antrenament structurat al conștiinței fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferențelor individuale în învățare (Learn-id) și este orientat în direcția evaluării și intervenției psihopedagogice. Pe baza convingerii profesionale asumate a legăturii dintre știință și practică, recomandăm tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinți) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învățare a cititului și a scrisului să-l aplice cu încredere și în mod consecvent, să-l integreze și să-l personalizeze în cadrul experiențelor proprii de învățare, cu speranța că vor ajunge la concluzia că e mult mai ușor să înveți să citești și să scrii dacă acestea se întâmplă FonoLogic” – Carmen David, Adrian Roșan.

Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola