- Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare : învățăm fonologic - program structurat de antrenament al conștiinței fonologice bazat pe dovezi științifice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: David, Carmen Autor: Roșan, Adrian Ilustrator: Burcuș, Marina-Emilia Ilustrator: Ignat, Iulia Responsabilitate: Carmen David, Adrian Roșan Responsabilitate secundară: Ilustrații de Marina-Emilia Burcuș și Iulia Ignat Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2019 ISBN: 978-973-46-7816-7 Descriere: 256 p. Limba: Română Serie: Psihologia copilului & Parenting Subiect: psihopedagogie Subiect: psihologia copilului Clasificare: 37.015.3 Clasificare: 159.9 Clasificare: 082.1 Psihologia copilului & Parenting
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
747598
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III23260
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
747599
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
37/D22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
747600
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
37/D22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
-
Recenzie
de Neagu Rodica Roxana (Publicate 11/09/2019 09:23:14)Cartea „Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare. Învățăm FonoLogic – program structurat de antrenament al conștiinței fonologice bazat pe dovezi științifice” a apărut anul acesta, volumul fiind conceput și realizat de două cadre universitare, Carmen David și Adrian Roșan, de la Departamentul de Psihopedagogie Specială, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca. Fonologia este o competență importantă pentru citire despre care, în ciuda cercetărilor efectuate, nu se cunosc destul de multe lucruri, motiv pentru care lucrarea de față este cu atât mai valoroasă, cu cât își propune să aducă noi date și rezultate ale unor cercetări clinice privind „antrenarea conștiinței fonologice” la persoanele cu dislexie. Capitolele teoretice și tabelele sunt însoțite de fișe cu explicații amănunțite legate de punerea în practică și procedeul de lucru, ilustrațiile fiind realizate astfel încât să atragă atenția, iar personajele sunt cele care îi vor îndemna pe micuți să exerseze cu spor. „Lucrarea prezintă cele mai noi date din cercetările clinice și de psihologie educațională privind antrenarea conștiinței fonologice la persoanele cu dislexie, reflectând în mod pragmatic tradiția de cercetare și inovare a școlii clujene de psihopedagogie specială. Acest program de antrenament structurat al conștiinței fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferențelor individuale în învățare (Learn-id) și este orientat în direcția evaluării și intervenției psihopedagogice. Pe baza convingerii profesionale asumate a legăturii dintre știință și practică, recomandăm tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinți) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învățare a cititului și a scrisului să-l aplice cu încredere și în mod consecvent, să-l integreze și să-l personalizeze în cadrul experiențelor proprii de învățare, cu speranța că vor ajunge la concluzia că e mult mai ușor să înveți să citești și să scrii dacă acestea se întâmplă FonoLogic” – Carmen David, Adrian Roșan.
Exportă
Filiala de unde se ridică