Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Strategia oceanului albastru : cum să creezi un spațiu de piață necontestat și să faci concurență irelevantă
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Kim, W. Chan
    Autor alternativ: Mauborgne, Renée
    Traducător: Bălănescu, Dan
    Responsabilitate: W. Chan Kim și Renée Mauborgne
    Responsabilitate secundară: traducere din engleză de Dan Bălănescu
    Editura: Publica
    Locul publicării: Bucureşti
    Anul Ediției: 2015
    ISBN: 978-606-722-167-1
    Descriere: 368 p.
    Note: Bibliografie p. 355-366.
    Limba: Română
    Serie: Publica aduce idei
    Subiect: piaţă de desfacere
    Subiect: marketing în afaceri
    Subiect: marketing strategic
    Subiect: concurenţă
    Clasificare: 339.138
    Clasificare: 082.1 Publica aduce idei
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
737600
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
339/K44
1.Normal
La raft
0
737601
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
339/K44
1.Normal
La raft
0
Evaluări
  • Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
  • RECENZIE
    de Neagu Rodica Roxana (Publicate 02/11/2017 08:55:27)

    W. Chan Kim este profesor de strategie și management internațional la Catedra Bruce D. Henderson din cadrul Boston Consulting Group, Institutul INSED, Franța. Renée Mauborgne este profesor de strategie și membru de onoare al consiliului Institutului INSEAD. Volumul „Strategia oceanului albastru” cuprinde o serie de sfaturi date de specialiști pentru crearea unui spațiu de piață necontestat care va face concurența irelevantă. Ghidul argumentează faptul că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un „ocean roșu însângerat”, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre” – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere. „Strategia oceanului albastru” prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile „oceane albastre”. Lucrarea de față este una de referință, un bestseller pe cinci continente, numărând peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume, fiind tradusă în 43 de limbi – așadar un bun ghid pentru cei interesați să dezvolte o afacere profitabilă.

Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola