- Strategia oceanului albastru : cum să creezi un spațiu de piață necontestat și să faci concurență irelevantă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kim, W. Chan Autor alternativ: Mauborgne, Renée Traducător: Bălănescu, Dan Responsabilitate: W. Chan Kim și Renée Mauborgne Responsabilitate secundară: traducere din engleză de Dan Bălănescu Editura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-606-722-167-1 Descriere: 368 p. Note: Bibliografie p. 355-366. Limba: Română Serie: Publica aduce idei Subiect: piaţă de desfacere Subiect: marketing în afaceri Subiect: marketing strategic Subiect: concurenţă Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Publica aduce idei
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
737600
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339/K44
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
737601
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339/K44
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
-
RECENZIE
de Neagu Rodica Roxana (Publicate 02/11/2017 08:55:27)W. Chan Kim este profesor de strategie și management internațional la Catedra Bruce D. Henderson din cadrul Boston Consulting Group, Institutul INSED, Franța. Renée Mauborgne este profesor de strategie și membru de onoare al consiliului Institutului INSEAD. Volumul „Strategia oceanului albastru” cuprinde o serie de sfaturi date de specialiști pentru crearea unui spațiu de piață necontestat care va face concurența irelevantă. Ghidul argumentează faptul că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un „ocean roșu însângerat”, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre” – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere. „Strategia oceanului albastru” prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile „oceane albastre”. Lucrarea de față este una de referință, un bestseller pe cinci continente, numărând peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume, fiind tradusă în 43 de limbi – așadar un bun ghid pentru cei interesați să dezvolte o afacere profitabilă.
Exportă
Filiala de unde se ridică