Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Noile teste după model european. Evaluarea Națională : clasa a VI-a: Limba română; Limba franceză
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Neculai, Cristina-Diana
    Autor alternativ: Budișteanu, Anastasia
    Selectator/Antologator/Redactor: Iordăchescu, Carmen
    Responsabilitate: Cristina-Diana Neculai, Anastasia Budișteanu
    Responsabilitate secundară: redactor: Georgiana Iordăchescu
    Editura: Carminis
    Locul publicării: Piteşti
    Anul Ediției: 2015
    ISBN: 978-973-123-238-6
    Descriere: 64 p.: tab.
    Limba: Română
    Subiect: limba română
    Subiect: limba franceză
    Subiect: evaluare şcolară
    Clasificare: 371.26:811.135.1:373.3
    Clasificare: 371.26:811.133.1:373.3
Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
721429
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
811rum/N34
1.Normal
La raft
0
721430
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
811rum/N34
1.Normal
La raft
0
723486
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
811rum/N34
1.Normal
La raft
0
723487
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
811rum/N34
1.Normal
La raft
0
723488
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
811rum/N34
1.Normal
La raft
0
Evaluări
  • Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
  • RECENZIE
    de Neagu Rodica Roxana (Publicate 06/06/2016 08:41:08)

    „Noile teste după model european-evaluarea națională - clasa a VI-a - Limba română – Limba franceză” este o culegere ce conține variante de teste propuse de autoare, pentru exersarea examenului de Evaluare Națională. Culegerea se dorește a fi utilă atât elevilor, cât și profesorilor de limba română și de limba franceză. Testele propuse le au drept model pe cele elaborate de MEN în anul școlar 2013-2014, fiind în strictă concordanță cu programele școlare în vigoare. Testele au un nivel mediu de dificultate, conțin două texte (unul în română și unul în franceză) cu o temă comună, pe care elevii le vor folosi ca suport pentru o aplicație dată. Fiecare test conține 10 itemi, iar elevii trebuie să formuleze răspunsul în limba în care este redactată cerința. Primele șase cerințe urmăresc înțelegerea textelor citite, iar următoarele vizează modul în care elevul folosește informația din text în scop propriu. La finalul lucrării sunt incluse sugestii și răspunsuri prin care elevii au posibilitatea să verifice ceea ce au lucrat. Acest gen de evaluare transdisciplinară ajută elevul să înțeleagă corect mesajul oricărui tip de text. În aceeași măsură, îl sprijină să sintetizeze și să coreleze informații diverse în scopul rezolvării unor cerințe.

Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola