- Noile teste după model european. Evaluarea Națională : clasa a VI-a: Limba română; Limba franceză
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Neculai, Cristina-Diana Autor alternativ: Budișteanu, Anastasia Selectator/Antologator/Redactor: Iordăchescu, Carmen Responsabilitate: Cristina-Diana Neculai, Anastasia Budișteanu Responsabilitate secundară: redactor: Georgiana Iordăchescu Editura: Carminis Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-973-123-238-6 Descriere: 64 p.: tab. Limba: Română Subiect: limba română Subiect: limba franceză Subiect: evaluare şcolară Clasificare: 371.26:811.135.1:373.3 Clasificare: 371.26:811.133.1:373.3
Unităţi
- 10 înregistrări • Pagini 2 •
- 1
- 2
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
721429
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
811rum/N34
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
721430
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
811rum/N34
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
723486
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
811rum/N34
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
723487
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
811rum/N34
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
723488
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
811rum/N34
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 10 înregistrări • Pagini 2 •
- 1
- 2
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
-
RECENZIE
de Neagu Rodica Roxana (Publicate 06/06/2016 08:41:08)„Noile teste după model european-evaluarea națională - clasa a VI-a - Limba română – Limba franceză” este o culegere ce conține variante de teste propuse de autoare, pentru exersarea examenului de Evaluare Națională. Culegerea se dorește a fi utilă atât elevilor, cât și profesorilor de limba română și de limba franceză. Testele propuse le au drept model pe cele elaborate de MEN în anul școlar 2013-2014, fiind în strictă concordanță cu programele școlare în vigoare. Testele au un nivel mediu de dificultate, conțin două texte (unul în română și unul în franceză) cu o temă comună, pe care elevii le vor folosi ca suport pentru o aplicație dată. Fiecare test conține 10 itemi, iar elevii trebuie să formuleze răspunsul în limba în care este redactată cerința. Primele șase cerințe urmăresc înțelegerea textelor citite, iar următoarele vizează modul în care elevul folosește informația din text în scop propriu. La finalul lucrării sunt incluse sugestii și răspunsuri prin care elevii au posibilitatea să verifice ceea ce au lucrat. Acest gen de evaluare transdisciplinară ajută elevul să înțeleagă corect mesajul oricărui tip de text. În aceeași măsură, îl sprijină să sintetizeze și să coreleze informații diverse în scopul rezolvării unor cerințe.
Exportă
Filiala de unde se ridică