Catalogul Colectiv al Județului Brăila

Unităţi
Număr inventar Nume localizare Clasă unitate Tip material Cota Clasă utilizare Situaţie împrumut Rezervări Număr Volum Note Fişiere ataşate  
716507
Sala de Lectură
Nu se împrumută
Hârtie
IA41045
1.Normal
La raft
0
716508
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
821rum/B98
1.Normal
La raft
0
716509
Împrumut Adulți
Împrumut
Hârtie
821rum/B98
1.Normal
La raft
0
722379
Brăilița
Împrumut
Hârtie
821rum/B98
1.Normal
La raft
0
722380
Chercea
Împrumut
Hârtie
821rum/B98
1.Normal
La raft
0
Evaluări
  • Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
  • RECENZIE
    de Neagu Rodica Roxana (Publicate 01/02/2016 11:27:20)

    Adrian Buzdugan s-a născut în anul 1971 și este absolvent al Facultății de Filozofie din cadrul Universității “Al. I. Cuza” Iași. Dintre cele mai cunoscute scrieri ale sale, putem aminti: „Capela excomunicațiilor (povestiri ultimative)” - 2010; „Citadela de fier” (roman) - 2012, precum și „Comisarul Corcodușă” - 2014. Operele sale au fost premiate, Adrian Buzdugan fiind apreciat pentru stilul literar adoptat, unul avangardist, de inspirație urmuziană. Romanul “Comisarul Corcodușă” este, așa cum apreciază și editura unde a fost publicat, “o scriere greu de încadrat în genuri literare, un policier umoristic absurd neoavangardist, în cinci episoade, despre un justițiar autohton, ce «rezolvă» cazuri în diverse colțuri ale lumii: Italia (Dragoste și corcodușe la Palermo, Fiica lui Corcodușă), Franța (Filiera durerii), Arabia (Mecca) și Rusia (Moscova nu crede în gloanțe). Ca personaj neaoș și, totodată cosmopolit, comisarul Corcodușă va păși cu siguranță în istoriile literare, ridicându-se la înălțimea marilor detectivi ai literaturii polițiste.” Cartea este una captivantă și provocatoare pentru amatorii acestui gen de literatură. Comisarul rezolvă în paginile cărții cazuri reale sau imaginare, în stilul propriu. Cititorul este purtat în realitatea cotidiană, în trecut, unde pătrunde cu ajutorul amintirilor, sau în viitor. Informațiile par să nu aibă legătură între ele, umorul specific literaturii absurde este întâlnit la tot pasul, satira își face simțită prezența. Fiecare capitol începe cu o Introducere și se încheie cu un Epilog, care nu au neapărat legătură cu ceea ce conține textul povestirii propriu-zise. “Problema fundamentală a filosofiei contemporane: condiția omului globalizant” pare a fi tema generală a acestui roman, așa cum însuși autorul ne indică în paginile volumului său care tulbură cititorul, la finalul lecturii acesta neștiind „probabil, dacă «a fost sau n-a fost» un roman polițist” (Mircea Pricăjan)

Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola