- New media : Rolul new media în campania electorală prezidenţială din 2009
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Boşoteanu, Ionela CArmen Autorul introducerii etc.: Momoc, Antonio Roberto Responsabilitate: Ionela Carmen Boşoteanu Responsabilitate secundară: Prefaţă de Antonio Momoc Editura: Institutul European Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2012 ISBN: 978-973-611-856-2 Descriere: 260 p. Limba: Română Serie: Academica. Seria Studii culturale Subiect: comunicare Subiect: campanie electorală Clasificare: 324 Clasificare: 082.1 Academica. Seria Studii culturale
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
692263
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III21779
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
||||
692264
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
32/B71
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
||||
692265
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
32/B71
|
1.Normal
|
Împrumutat / Termen de restituire: 08/07/2019 23:59:59
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică