- Strategii pentru brandingul de succes : notorietatea şi longevitatea unei mărci
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pringle, Hamish Autor alternativ: Field, Peter Traducător: Teliban, Iulia Autorul introducerii etc.: Donnelly, Roisin Responsabilitate: Hamish Pringle, Peter Field Responsabilitate secundară: traducere de Iulia Teliban; cuvânt înainte: Roisin Donnelly Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-1874-3 Descriere: 368 p. Note: Bibliografie p. 351-356. Index p. 357-366. Limba: Română Serie: Relaţii publice şi publicitate Subiect: brand. branding Subiect: publicitate Clasificare: 659.126 Clasificare: 082.1 Relaţii publice şi publicitate
Unităţi
- 5 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
671093
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III21205
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
671094
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
671095
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
671096
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
671097
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 5 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică