- Dominante filosofice în publicistica lui Nae Ionescu : de la "Logos" la "Cuvântul"
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Surugiu, Romina Persoană subiect a dedicației: Ionescu, Nae Editor: Petre, Eugenia Responsabilitate: Romina Surugiu Responsabilitate secundară: redactor : Eugenia Petre Editura: Paideia Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 Tipografie: Punct ISBN: 978-973-596-413-9 Descriere: 342 p. Note: Bibliografie p. 323-334 Note: Rezumat în limba franceză p. 335-339 Limba: Română Subiect: filosofi şi sociologi brăileni Subiect: filosofie. curente filosofice. filosofi Clasificare: 14(498) Ionescu, Nae Clasificare: 929 Ionescu, Nae
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
649420
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA39404
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
649421
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
1/I-68S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
649422
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
1/I-68S
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică