- Studiu de caz privind fundamentarea, elaborarea, implementarea şi evaluarea strategiei intraprenoriale la "S.C. PROED S.A." : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Istocescu, Amedeo Responsabilitate: Lect. univ. dr. Amedeo Istocescu Note: Fundamentarea strategiei (premisele strategiei ; modalităţi de fundamentare a strategiei ; stabilirea tipului, locului şi rolului organizaţiei în cadrul domeniului de activitate ; niveluri de realizare a strategiei ; diagnosticul extern ; diagnosticul intern : pregătirea cercetării, documentarea prealabilă, identificarea şi interpretarea simptomelor semnificative, puncte forte economice şi manageriale, puncte slabe economice şi manageriale, recomandări strategico-tactice privind amplificarea potenţialului de viabilitate economică şi managerială a "S.C. PROED S.A." ; implicarea stakeholderilor intraprizei) Note: Elaborarea strategiei (elaborarea strategiei de ansamblu ; elaborarea strategiei intraprenoriale : delimitarea intraprizelor, unitatea intraprenorială tehnologie apă-canal, analiza determinanţilor contextuali şi endogeni ai unităţii intraprenoriale tehnologie apă-canal, componentele strategiei unităţii intraprenoriale apă-canal) Note: Implementarea strategiei (implementarea strategiei de ansamblu ; implementarea strategiei intraprenoriale) Note: Evaluarea strategiei (evaluarea strategiei de ansamblu ; evaluarea strategiei intraprenoriale) Limba: Română În: Management intraprenorial/ Amedeo Istocescu. Bucureşti, 2003. p. 180-295 Subiect: intreprenoriat Subiect: management intraprenorial Subiect: organizaţii
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică