- Studierea şi modelarea comportamentului consumatorului : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
Autor: Cătoiu, Iacob Responsabilitate: Iacob Cătoiu Note: Noţiunea şi dimensiunile comportamentului consumatorului (noţiuni şi concepte ; procese elementare în abordarea comportamentului consumatorului ; definirea comportamentului consumatorului ; particularităţi ale comportamentului de achiziţie al consumatorilor colectivi) Note: Teorii fundamentale şi modele globale privitoare la comportamentul consumatorului Note: Posibilităţi şi limite ale studierii comportamentului consumatorului Note: Modelarea comportamentului consumatorului Note: Aspecte practice ale studierii comportamentului consumatorului (studierea atitudinilor şi a intenţiilor de cumpărare ; studierea motivaţiei consumatorilor) Limba: Română În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002. p. 179-230 Subiect: cercetare de marketing Subiect: consumator Subiect: marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică