- Strategie [publicitară] şi moduri de gândire : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Bonnange, Claude Autor alternativ: Thomas, Chantal Responsabilitate: Claude Bonnange, Chantal Thomas Note: Semnificaţia conceptelor de strategie şi de tactică (modul de analiză a faptelor ; modul de utilizare a "formatelor" de gândire ; noţiunea de risc) Note: Modurile de gândire (abordarea mecanicistă ; abordarea intuitivă ; abordarea strategică) Note: Comunicare şi întreprindere (personalizarea întreprinderii ; constituirea unei reţele de comunicare ; publicitarul este un comunicator) Limba: Română În: Don Juan sau Pavlov ?/ Claude Bonnange, Chantal Thomas. Bucureşti, 1999. p. 133-158 Subiect: comunicare Subiect: comunicare publicitară Subiect: marketing strategic Subiect: publicitate
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică