Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Retorica argumentării publicitare : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Adam, Jean-Michel
    Autor alternativ: Bonhomme, Marc
    Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
    Note: Genurile retorice ale discursului
    Note: Un amestec subtil de deliberativ şi epidictic
    Note: Componenta intersubiectivă a argumentării publicitare (poziţiile socio-discursive ale interlocutorilor ; diviziunile retorice ale discursului ; argumentare şi retorică)
    Note: Un exemplu de inventio : o campanie promoţională pentru zahăr
    Note: Componenta seducătoare a argumentării publicitare
    Note: De la retorică la pragmatica textului
    Limba: Română
    În: Argumentarea publicitară/ Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme. Iaşi, 2005. p. 133-160
    Subiect: publicitate
    Subiect: reclamă
    Subiect: retorică
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola