- Repere strategice ale managementului de produs : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Păunescu, Carmen Responsabilitate: Lect. univ. dr. Carmen Păunescu Descriere: p. 203-248 Note: Criterii de abordare a dimensiunilor managementului de produs Note: Implicaţii ale managementului în dezvoltarea produselor pentru piaţa mondială Note: Abordarea metodologică a strategiilor de produs pe piaţa mondială Note: Dezvoltarea ofertei de mărfuri prin calitate, design şi estetică Limba: Română În: Marfa şi globalizarea pieţei/ Lect. univ. dr. Carmen Păunescu. Bucureşti, 2004 Subiect: calitate Subiect: design Subiect: estetică Subiect: globalizare Subiect: management de produs Subiect: mărfuri. servicii Subiect: produs (ec.)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică