Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Punerea în text a argumentării publicitare : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Adam, Jean-Michel
    Autor alternativ: Bonhomme, Marc
    Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
    Note: De la secvenţa argumentativă la text (argumentarea şi secvenţa argumentativă de bază ; expunerea argumentativă a propoziţiilor ; silogism şi entimemă ; de la secvenţă la text)
    Note: A argumenta descriind (procedeele descriptive ; alegerea procedeelor şi efectele sensurilor ; un caz aparte de descriere mascată)
    Note: A argumenta relatând (uzajele publicitare ale naraţiunii ; constituenţii povestirii)
    Note: Forme confuze de punere în text (tentaţia reproducerii intertextuale ; spre prescurtarea textului)
    Limba: Română
    În: Argumentarea publicitară/ Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme. Iaşi, 2005. p. 161-216
    Subiect: publicitate
    Subiect: reclamă
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola