De la secvenţa argumentativă la text (argumentarea şi secvenţa argumentativă de bază ; expunerea argumentativă a propoziţiilor ; silogism şi entimemă ; de la secvenţă la text)
Note:
A argumenta descriind (procedeele descriptive ; alegerea procedeelor şi efectele sensurilor ; un caz aparte de descriere mascată)
Note:
A argumenta relatând (uzajele publicitare ale naraţiunii ; constituenţii povestirii)
Note:
Forme confuze de punere în text (tentaţia reproducerii intertextuale ; spre prescurtarea textului)
LDR:00902naa 2200133
001
249177
009
ubfixit050.037 Punerea în text a argumentării publicitare : [Capitol] \\ythn\
100$a
20100622u a u1rumy50 ba
101
0
$a
rum
200
0
$a
Punerea în text a argumentării publicitare
$f
Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
$e
Capitol
300$a
De la secvenţa argumentativă la text (argumentarea şi secvenţa argumentativă de bază ; expunerea argumentativă a propoziţiilor ; silogism şi entimemă ; de la secvenţă la text)
300$a
A argumenta descriind (procedeele descriptive ; alegerea procedeelor şi efectele sensurilor ; un caz aparte de descriere mascată)
300$a
A argumenta relatând (uzajele publicitare ale naraţiunii ; constituenţii povestirii)
300$a
Forme confuze de punere în text (tentaţia reproducerii intertextuale ; spre prescurtarea textului)
463$0
107480
$a
Adam, Jean-Michel
$b
Carte tipărită
$c
Iaşi
$d
2005
$f
Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
$g
traducere de Mihai-Eugen Avădanei, prefaţă de Camelia Grădinaru
$n
Institutul European
$o
retorica elogiului şi a persuasiunii
$p
324 p.: fig.
$s
Universitaria. Comunicare
$t
Argumentarea publicitară
$v
p. 161-216
$y
973-611-325-6
606$3
106624
$a
publicitate
606$3
106206
$a
reclamă
700$3
267
$a
Adam
$b
Jean-Michel
701$3
10723
$a
Bonhomme
$b
Marc
801
0
$a
RO
$b
BJBR
$c
20100618