- Publicitatea online de la experiment la reţetă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Popescu, George (asist. univ.) Responsabilitate: Asist. univ. George Popescu Note: Mică istorie a publicităţii online Note: Actorii de pe piaţă (vânzătorii de spaţiu publicitar ; cumpărătorii de spaţiu publicitar) Note: Avantajele publicităţii online Note: Tipuri de reclame online (bannere ; butoane ; interstiţiale ; alte formate) Note: Tipuri de contracte în publicitatea online Limba: Română În: JURNALISM & COMUNICARE/ Editori : Universitatea din Bucureşti-Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării. Bucureşti, 2002-. Anul 2, nr. 3 (iun. 2003), p. 66-72 Rubrică: Noile tehnologii de informare şi comunicare Subiect: Internet. Pagini web Subiect: publicitate Subiect: publicitate online Subiect: reclamă
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică