Definiţii, teorii şi explicaţii psihologice ale învăţării (modalităţi de definire a învăţării ; perspective de abordare şi teorii ale învăţării ; explicaţii psihologice şi modele ale învăţării)
Note:
Structura psihologică a activităţii de învăţare (mecanismele psihice în structura învăţării ; mecanisme şi legi ale învăţării ; niveluri, forme şi tipuri de învăţare)
LDR:00816naa 2200109
001
248915
009
ubfixit050.037 Psihologia învăţării - bază teoretico-metodologică a psihologiei educaţiei : [Capitol]
100$a
20100622u a u0rumy50 ba
101
0
$a
rum
200
0
$a
Psihologia învăţării - bază teoretico-metodologică a psihologiei educaţiei
$f
Valeria Negovan
$e
Capitol
300$a
Definiţii, teorii şi explicaţii psihologice ale învăţării (modalităţi de definire a învăţării ; perspective de abordare şi teorii ale învăţării ; explicaţii psihologice şi modele ale învăţării)
300$a
Structura psihologică a activităţii de învăţare (mecanismele psihice în structura învăţării ; mecanisme şi legi ale învăţării ; niveluri, forme şi tipuri de învăţare)
463$0
48109
$a
Negovan, Valeria
$c
Bucureşti
$d
2006
$e
Ediţia a 2-a, revăzută şi adăugită
$f
Valeria Negovan
$n
Editura Universitară
$p
239 p. : fig.
$t
Introducere în psihologia educaţiei
$v
p. 13-46
$y
10: 973-49-000-0
606$3
106120
$a
educaţie
606$3
109235
$a
învăţare
606$3
106597
$a
psihologia copilului
700$3
64976
$a
Negovan
$b
Valeria
801
0
$a
RO
$b
BJBR
$c
20100618