- Previzionarea şi analiza informaţiilor în marketing : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Note: Analiza informaţiilor din cercetările de marketing (determinarea tendinţei centrale ; testarea semnificaţiei statistice a diferenţelor dintre grupuri ; măsurarea corelaţiei dintre variabilele analizate ; coeficientul de elasticitate utilizat în cunoaşterea cererii) Note: Previziuni de marketing (clasificarea previziunilor de marketing ; metode cantitative de previziune ; metode calitative de previziune) Limba: Română În: Elemente de analiză a datelor şi marketing mass-media/ Lect. univ. dr. Alina Creţu, prep. univ. drd. Elena Peptan. Bucureşti, 2004. p. 65-90 Subiect: cercetare de marketing Subiect: economie. doctrine economice. economişti Subiect: marketing Subiect: previziuni economice Subiect: analiza datelor
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică