Atribuţii şi domenii decizionale în politica de produs (obiectivele şi sarcinile politicii de produs ; conţinutul politicii de produs ; alcătuirea gamei de fabricaţie şi politica sortimentală ; politica de service şi garanţie)
Note:
Semnificaţii ale produsului în optica de marketing (definirea conceptuală a produsului ; definirea operaţională a produsului ; conceptul de noutate şi gradualitatea acestuia)
Note:
Gama de produse (dimensiunile gamei de produse ; poziţionarea produselor în cadrul gamei)
Note:
Conducerea procesului inovaţiei de produs (procesul de creaţie a noilor produse : căutarea de noi produse, selecţia ideilor de produse noi, modelarea tehnică şi de piaţă a produsului, testarea noilor produse)
Note:
Lansarea produselor noi pe piaţă (elementele procesului de lansare ; controlul lansării noilor produse ; urmărirea comportării produselor în consum)
LDR:01286naa 2200157
001
243024
009
ubfixit050.037 Politica de produs : [Capitol] \\rlan\
100$a
20100622u a u1rumy50 ba
101
0
$a
rum
200
0
$a
Politica de produs
$f
Nicolae Al. Pop
$e
Capitol
300$a
Atribuţii şi domenii decizionale în politica de produs (obiectivele şi sarcinile politicii de produs ; conţinutul politicii de produs ; alcătuirea gamei de fabricaţie şi politica sortimentală ; politica de service şi garanţie)
300$a
Semnificaţii ale produsului în optica de marketing (definirea conceptuală a produsului ; definirea operaţională a produsului ; conceptul de noutate şi gradualitatea acestuia)
300$a
Gama de produse (dimensiunile gamei de produse ; poziţionarea produselor în cadrul gamei)
300$a
Conducerea procesului inovaţiei de produs (procesul de creaţie a noilor produse : căutarea de noi produse, selecţia ideilor de produse noi, modelarea tehnică şi de piaţă a produsului, testarea noilor produse)
300$a
Lansarea produselor noi pe piaţă (elementele procesului de lansare ; controlul lansării noilor produse ; urmărirea comportării produselor în consum)
300$a
Alternative strategice în politica de produs
463$0
133963
$a
Balaure, Virgil
$c
Bucureşti
$d
2002
$e
Ediţia a 2-a revăzută şi adăugită
$f
Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu
$g
coordonator şi prefaţator : Virgil Balaure
$n
Uranus
$p
643 p. : fig.
$s
Biblioteca de marketing
$t
MARKETING
$v
p. 329-374
$y
973-9021-75-1
606$3
105872
$a
marketing
606$3
109424
$a
politică de produs
606$3
108788
$a
produs (ec.)
700$3
73702
$a
Pop
$b
Nicolae Alexandru
801
0
$a
RO
$b
BJBR
$c
20100618