- Politica de preţ : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Teodorescu, Nicolae (econ.) Responsabilitate: Nicolae Teodorescu Note: Costuri şi preţuri de marketing (costurile întreprinderii şi preţurile pieţei ; structura preţului ; pragul de rentabilitate) Note: Preţul - instrument de marketing (determinarea preţurilor ; alternative ale preţurilor de bază ; preţul în mediu concurenţial ; preţul şi consumatorii ; practici de marketing în domeniul preţurilor) Note: Strategia de preţ şi politica preţurilor (strategia de preţ ; politica preţurilor) Limba: Română În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002. p. 375-404 Subiect: marketing Subiect: politică de preţ Subiect: preţ
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică