- Planul de marketing : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Bişa, Cristian Autor alternativ: Dumitraşcu, Andreea Responsabilitate: Cristian Bişa, Andreea Dumitraşcu Note: Ce este planul de marketing Note: Cercetarea de piaţă (tipuri de cercetare ; cercetarea consumatorilor ; analiza concurenţei ; realizarea unei cercetări de marketing) Note: Descrierea pieţei Note: Segmentul de piaţă-ţintă (segmentarea pieţei ; motivaţia consumatorului ; identificarea segmentului-ţintă ; trendul pieţei) Note: Concurenţa (identificarea concurenţilor ; analiza concurenţilor) Note: Strategia de marketing (fixarea obiectivelor ; analiza SWOT ; formularea strategiei ; mixul de marketing tradiţional ; mixul de marketing extins) Note: Previzionarea vânzărilor Note: Alte elemente ale planului de marketing Limba: Română În: ELABORAREA studiilor de fezabilitate şi a planurilor de afaceri/ Coordonator dr. Cristian Bişa. Bucureşti, 2005. p. 217-298 Subiect: afaceri Subiect: cercetare de marketing Subiect: concurenţă Subiect: consumator Subiect: marketing Subiect: marketing strategic Subiect: mix de marketing Subiect: piaţă de desfacere Subiect: plan de afaceri Subiect: plan de marketing Subiect: studiu de fezabilitate Subiect: vânzare
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică