- Organizarea activităţi de marketing : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Balaure, Virgil Responsabilitate: Virgil Balaure Descriere: p. 523-550 Note: Cadrul general de abordare a organizării activităţii de marketing (rolul organizării în conducerea întreprinderii ; cordonatele organizării activităţii de marketing) Note: Locul activităţii de marketing în structura organizatorică a întreprinderii Note: Atribuţiile şi sistemul de relaţii ale compartimenmtului de marketing Note: Structura internă a compartimentului de marketing Note: Personalul compartimentului de marketing Limba: Română În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002 Subiect: marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică