- Modelele centrate pe audienţă : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Note: Teoria "utilizări şi recompense" (modelul de bază ; modelul general elaborat de Rosengren ; teoria aşteptărilor faţă de media) Note: Modelul acţiunii sociale elaborat de Renckstorf (receptarea şi decodificarea de către audienţă ; un model al codificării şi decodificării ; un model discursiv) Note: Cum să ajungi la audienţă, alegerile şi evaluările făcute de audienţă (cultivarea diferenţiată a publicului-ţintă ; alegerea programelor TV ; alegerea operată de audienţă în contextul diversităţii canalelor ; evaluarea programelor TV) Limba: Română În: Comunicare de masă/ Lect. univ. dr. Alina Creţu, prep. univ. drd. Elena Peptan. Bucureşti, 2004. p. 135-160 Subiect: audienţe Subiect: comunicare de masă Subiect: mass-media Subiect: televiziune
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică