Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Modelele centrate pe audienţă : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Note: Teoria "utilizări şi recompense" (modelul de bază ; modelul general elaborat de Rosengren ; teoria aşteptărilor faţă de media)
    Note: Modelul acţiunii sociale elaborat de Renckstorf (receptarea şi decodificarea de către audienţă ; un model al codificării şi decodificării ; un model discursiv)
    Note: Cum să ajungi la audienţă, alegerile şi evaluările făcute de audienţă (cultivarea diferenţiată a publicului-ţintă ; alegerea programelor TV ; alegerea operată de audienţă în contextul diversităţii canalelor ; evaluarea programelor TV)
    Limba: Română
    În: Comunicare de masă/ Lect. univ. dr. Alina Creţu, prep. univ. drd. Elena Peptan. Bucureşti, 2004. p. 135-160
    Subiect: audienţe
    Subiect: comunicare de masă
    Subiect: mass-media
    Subiect: televiziune
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola