- Modalităţi de fidelizare a consumatorilor de servicii financiar-bancare : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Cetină, Iuliana Responsabilitate: Iuliana Cetină Note: Necesitatea relaţiilor de marketing cu consumatorii Note: Tranzacţii şi relaţii de marketing Note: Modelul SERVQUAL şi aprecierea satisfacţiei consumatorului Note: Strategii de formare şi menţinere a relaţiilor preferenţiale de marketing (calitatea serviciului de bază ; monitorizarea relaţiilor preferenţiale ; strategii de menţinere a consumatorilor de servicii) Limba: Română În: Marketing financiar-bancar/ Iuliana Cetină. Bucureşti, [2005]. p. 129-148 Subiect: client. relaţii cu clienţii Subiect: consumator Subiect: marketing financiar-bancar Subiect: tranzacţie
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică