Descoperirea lumilor : exemplul lui DACĂ cu sens ipotetic (diversitatea folosirilor lui DACĂ cu sens ipotetic ; un operator al construirii lumilor ; "şi dacă i-am lăsa pe copii să refacă lumea ?")
Note:
Creativitatea lexicală şi publicitatea : o altă limbă în cadrul limbii ? (o mare creativitate lexicală ; de la cuvântul-valiză la text - o campanie Perrier ; OMO Micro - inventarea unui limbaj al animalelor)
Note:
Creativitatea semantico-sintactică a sloganurilor destinate locuinţelor secundare (structura profundă a textului scriptic ; refuncţionalizările cazuale ale enunţurilor ; refuncţionalizările secvenţiale ale textelor scriptice ; valorificarea produsului prin intermediul cadrului ; valorificarea clientului prin intermediul achiziţiei făcute de acesta)
LDR:01145naa 2200121
001
227555
009
ubfixit050.037 Microscopia argumentării publicitare : [Capitol] \\ythn\
100$a
20100622u a u1rumy50 ba
101
0
$a
rum
200
0
$a
Microscopia argumentării publicitare
$f
Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
$e
Capitol
300$a
Descoperirea lumilor : exemplul lui DACĂ cu sens ipotetic (diversitatea folosirilor lui DACĂ cu sens ipotetic ; un operator al construirii lumilor ; "şi dacă i-am lăsa pe copii să refacă lumea ?")
300$a
Creativitatea lexicală şi publicitatea : o altă limbă în cadrul limbii ? (o mare creativitate lexicală ; de la cuvântul-valiză la text - o campanie Perrier ; OMO Micro - inventarea unui limbaj al animalelor)
300$a
Creativitatea semantico-sintactică a sloganurilor destinate locuinţelor secundare (structura profundă a textului scriptic ; refuncţionalizările cazuale ale enunţurilor ; refuncţionalizările secvenţiale ale textelor scriptice ; valorificarea produsului prin intermediul cadrului ; valorificarea clientului prin intermediul achiziţiei făcute de acesta)
463$0
107480
$a
Adam, Jean-Michel
$b
Carte tipărită
$c
Iaşi
$d
2005
$f
Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
$g
traducere de Mihai-Eugen Avădanei, prefaţă de Camelia Grădinaru
$n
Institutul European
$o
retorica elogiului şi a persuasiunii
$p
324 p.: fig.
$s
Universitaria. Comunicare
$t
Argumentarea publicitară
$v
p. 217-252
$y
973-611-325-6
606$3
106624
$a
publicitate
606$3
106206
$a
reclamă
700$3
267
$a
Adam
$b
Jean-Michel
701$3
10723
$a
Bonhomme
$b
Marc
801
0
$a
RO
$b
BJBR
$c
20100618