- Metode de analiză a riscului în studiul pieţii : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Note: Planificarea strategică de marketing (conceptul, necesitatea şi nivelurile planificării strategice de marketing ; etapele planificării strategice de marketing ; planul de marketing) Note: Luarea deciziei în prezenţa riscului (noţiuni generale ; situaţia de risc ; factorii care influenţează formarea percepţiilor asupra riscului ; elemente ale teoriei preferinţei la risc) Note: Axiomatica alegerii în condiţii de risc Limba: Română În: Elemente de analiză a datelor şi marketing mass-media/ Lect. univ. dr. Alina Creţu, prep. univ. drd. Elena Peptan. Bucureşti, 2004. p. 123-150 Subiect: analiza datelor Subiect: decizie. decizie managerială Subiect: economie. doctrine economice. economişti Subiect: marketing strategic Subiect: plan de marketing Subiect: planificare strategică Subiect: risc de piaţă Subiect: studiu de piaţă
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică