- Mediul publicitar şi marketingul mass-media : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Note: O istorie a publicităţii româneşti (primii ani în publicitatea românească ; publicitatea între cele două războaie ; publicitatea înainte de 1989 ; publicitate în epoca de "tranziţie") Note: Definiţii. Distincţii faţă de alte domenii înrudite Note: Creaţia în publicitate. Procesul de creaţie. Fluxul activităţii (brief ; brainstorming ; concept şi idee ; ruta creativă şi execuţia ; prezentarea ; răspunsul clientului ; producţia) Note: Cercetarea în publicitate. Analiza efectului publicităţii asupra agenţilor economici Note: Strategii de mass-media (identificarea strategiei şi obiectivelor de marketing ; traducerea strategiei şi obiectivelor de marketing în strategie şi obiective de media ; planul de activităţi) Limba: Română În: Elemente de analiză a datelor şi marketing mass-media/ Lect. univ. dr. Alina Creţu, prep. univ. drd. Elena Peptan. Bucureşti, 2004. p. 151-174 Subiect: analiza datelor Subiect: economie. doctrine economice. economişti Subiect: marketing strategic Subiect: mass-media Subiect: publicitate
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică